niedziela, 13 marca 2016

Estremalna Droga Krzyżowa 2016

Po raz kolejny ruszył projekt Ekstremalnej Drogi Krzyżowej (www.edk.org.pl) i miałem przyjemność wziąć w niej udział, po raz trzeci, tym razem w Roku Miłosierdzia. Dzięki łasce Pana Boga udało mi się po raz kolejny dotrzeć aż na szczyt Ślęży, czyli przejść całą Drogę Krzyżową rozważając Męki Naszego Pana Jezusa Chrystusa.
Pierwszy raz, dwa lata temu udało mi się dojść trasą zieloną do 10 stacji i musiałem wracać z przyczyn po części ode mnie niezależnych, choć siły w nogach jeszcze były, rok temu trasą zieloną na szczyt, a w tym roku trasą pomarańczową. Nogi bolą, ale jest zadowolenie, polecam każdemu kto pragnie poświęcić swój czas i w ramach dziękczynienia za Bożą Opatrzność i łaski jakie Pan Bóg nam udziela wziąć udział w takim projekcie i wysiłek ofiarować również za tych, którzy potrzebują nawrócenia w tym świętym czasie Wielkiego Postu.
Niech Pan Bóg będzie Błogosławiony we wszystkich swoich dziełach, bo Jego łaska na wieki! Amen!

Brak komentarzy: